I mathimlen

En sak är i alla fall säker. Socialt umgänge är ett himmelrike för finsmakaren.

Senaste veckornas myckna ätande med vänner och kamrater har visat att det
finns stora kunskaper oavsett om man föredrar kött, fisk, vegetariskt eller efterrätter.
Jag sammanfattar det hela som ett himmelrike om man, som jag, gillar mat.

Nu visar dock "säkra källor" att jag har ätit upp mej en sisådär arton till fyrtio kilo
de senaste veckorna.

Det, små älsklingar, är vad jag kallar den optimala uppladdningen inför beach 2009.

Ursäkta? Hörde jag rätt? Var det nån som sa att det är modernt med bilringar?

.

Kommentarer
Postat av: "Elroy"

Jag visste väl att vi hade något gemensamt. Ska vi sikta på 2018 i stället?

2009-02-17 @ 13:51:49
Postat av: Anna

Du är rolig, Magnus. Saknar ditt sällskap.

2009-02-17 @ 14:46:04
Postat av: Jeremy Porter

Bilringar funkar väl om man står för det och är sig själv. Eftersom du är gay så kan det ju vara knepigt. En ytligare värld är svår att finna. Jag vet. Lycka till. Rolig blogg. :-)

2009-02-17 @ 19:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0