Igår...

... var det lördag och "Alla hjärtans dag". Den utspelade sej ungefär såhär:
- Jag fick en utskällning av min syster för att hon inte hade nåt kärleksfullt sms från mej i sin mobil. Till saken hör att jag hade inget från henne i min mobol heller. Sanningen är väl att vi egentligen inte bryr oss...
- Fikade med "Ulla", Kaffe & Croissanter (stavas det så?).
- Gick på stan, shoppade med mr J.
- Såg ishockey (Linköping-Timrå) på storbilds-tv med ett gäng entusiaster. Vad håller på att hända? I torsdags såg jag hockey "på riktigt" och nu på tv.. Voj voj.. Det var sällskapet som lockade, men kul att Timrå vann.
- Åt middag hos min syster.
- Hade hundträff.
- Såg Melodifestivalen i med trevligt sällskap. Jag tyckte "Lili & Susie" var bäst. Röstade 8 ggr, men gick dom vidare till Globen? Närå...
- Avslutade kvällen med att i berusat tillstånd tacka nej till skamliga erbjudanden. Imponerande!
- Såvaremeddet. Now: Sunday!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0