Mission impossible

Idag ringde SVT och ville att jag skulle tillverka en Topp-5-lista med kända Jämtar och Västernorrlänningar som "gjort något". Utan att tänka mej för så svarade jag "ja". Som vanligt så blir jag smickrad av att bli tillfrågad och pratar före jag tänker.
Dumma, dumma Magnus!!!!

Nu har jag ägnat de senaste 5 timmarna åt att tänka på personer som kan passa in, eller: Jag har försökt komma på personer att tänka på. Inte ett endaste namn dyker upp. Hujedamej.

Känslan just nu är att jag inte behöver oroa mej för vad jag ska göra i helgen...
Snälla, HJÄLP !!

Kommentarer
Postat av: Hasse

Kjell Lönnå, Anna Wahlgren, Storsjöodjuret.

2009-02-26 @ 20:24:22
Postat av: Ellie

Okej, experthjälpen är här.... ; ) Alla dom här är födda eller uppvuxna i vår fantastiskt omnejd....

Svante Grundberg, Ewert Ljusberg, Magdalena Forsberg, Billan, Lasse Lindh, Foppa, Bengt Lindström, Annika Billström, Lena Endre, Vilhelm Peterson-Berger, Helen Sjöholm, Lars Molin.... och det finns mer att hämta.... (fråga mig bara inte var.. ;) sen har vi ju dig också ..... ; )

kram

E

2009-02-27 @ 09:55:27
URL: http://elliesworld.blogg.se/
Postat av: Pejlert

Mats Ronander, Melodie MC, Takida, Anna Stadling, Fredrik Wikingsson, Bruce Swedien, Anders "Maverick" Lundström, Henrik Zetterberg, Fredrik Modin, Mats Näslund osv osv

2009-02-28 @ 13:29:08
Postat av: Ullis

Magnus Leijon så klart!!! SKÅL!/Ullis

2009-02-28 @ 18:42:50
Postat av: Ulla

Hej Magnus, nu hittade jag till dig! Stig Wallin,

Emils pappa Anton, Fälldin och Foppa

2009-03-01 @ 09:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0