Spelar en halvmeter verkligen nån roll?

Goda kamrater släpade den ganska ointresserade radiomannen till en biljardhall.
Det var trevligt, MEN...

Jag glömde glasögonen!
Jag är inte särskilt bra på biljard MED glasögon. Utan blev jag ett skämt modell större.
Min lagkompis Peter försökte, med stort tålamod, visa exakt var jag skulle sikta genom att hålla upp ett finger vid bordskanten som riktmärke.
- Okej. Sikta här Mange.
- Eh, jag ser inte ditt finger. Kan du vifta med armarna istället? Hepp...

.


Kommentarer
Postat av: Stefan E

skrattar Högt o hjärtligt...;)

2009-02-17 @ 21:30:18
Postat av: Soffe

Du borde nog prova någon annan sport. Men kul läsning.

2009-02-18 @ 12:18:07
Postat av: Wicke

HAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag är tacksam för att jag inte är den där Peter. Crazy bitch!

2009-02-18 @ 14:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0