Mårbacka!? I helvete heller...

Jamenjustdetja.
Vi går mot ljusare tider (man märker det när man som jag kliver upp 04.15 varje dag) som sedermera blir vår och sommar = blommor och blader.
Idag läste jag i en tidning om pelargoner. Det finns en speciell sorts pelargon med blad som doftar citrus. De bladen kan man göra snaps på.

Då min plan om "beach 2009" redan gått åt fanders så satsar jag istället på ett midsommarfirande med en helt ny dimension.
Jag säger bara det: Pelargonsnaps.

Beware, snapslovers.

Kommentarer
Postat av: Micke A

PELARGONER????? SNAPS??????????

Tror jag avstår.

2009-02-25 @ 15:56:20
Postat av: TJ

Imponerande ambition. Kram

2009-02-25 @ 19:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0