Va? Bord, sa ni..

Det händer en del på redaktionen. Jag har ett starkt minne av att någon för nån vecka sen ställde frågan om jag behövde ny stol och om mitt skrivbord är höj- och sänkbart.  Jag svarade "nej" och "ja".

Men jag förstår inte varför frågorna begränsar sej till dessa två. Ur mitt perspektiv så skulle en fråga om en säng inte vara helt fel. Jag tycker mej känna att jag behöver jobba i en säng (gärna justerbar så man kan hissa upp den i sittläge med en fjärrkontroll som de gör på reklamen i tv) med ett stort fluffigt duntäcke och många kuddar så borde det verkligen inte vara några problem. Eller..?

Om jag får "tycka" lite till så känner jag också ett starkt behov av ett badkar inne i studion. Jag slappnar av så bra i badkar och låter därför inte dugg tillgjord i rösten. Jag ser fram emot att döda gamla konventionella tankar om arbetsmiljön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0