Varmt som xxx

Det är typ 30 grader. Ute. Vädret just nu skiljer sej en del från midsommarvädret för bara nån vecka sen. Det kan man lugnt konstatera. Oftast så njuter jag fullt ut av de här dagarna, men just nu vill jag döda nån. Jag har tillfälligt lånat en gammal bil och den saknar ac.  Jag sitter och svettas kopiöst, ilsken, varm och med mord i sinnet.

Nån måste dö.

Jag sitter här med min blonda kalufs och bannar värmen. Svär högt. Hytter med näven. Vem gör sånt nu för tiden? Hytter med näven. Åt en icke-fungerande ac. Jag har blivit panscho. Fy fan. Vi får hoppas att drinkarna är kalla ikväll.

Annars är det jag som skriver en insändare.
Det säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: Lage

Drinken är aldrig kallare än man gör den....

2009-07-03 @ 22:45:50
Postat av: Nyfniken

Vem dog?

2009-07-04 @ 11:41:28
Postat av: Nyfniken

Vem dog?

2009-07-04 @ 11:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0