Det kom ett sms

Fick ett sms från en kamrat (vi kan kalla honom Johan).Trodde jag.
Kände dock inte igen numret. Men vad fan.
Han satt tydligen nånstans och sippade vin. I Stockholmstrakten. Jag visste att han var där och var därför övertygad om att messet kom från honom. Messet ifråga var väldigt oporrigt. Dock har alla hans andra sms varit VÄLDIGT porriga. Om ni förstår hur jag menar...

Jag svarade därför... Ja, låt oss säga... Porrigt.
Fick sms tillbaka. Ett något förvånat sådant.

Det var inte Johan.
Det var en projektledare i en grej jag jobbar med.

Tomas
52 år

*lätt rodnad*

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Hahahaha. Pinsamt.

2009-06-29 @ 12:20:04
Postat av: Bright

skickade inte jag nått ..jaaa kanske inte porrigt men jäkligt fel sms till dig för typ 4 år sen..haha..:)

Jag vill påstå att man blir lite mer alert efter en sådan händelse..:D

2009-06-29 @ 17:50:29
URL: http://metrobloggen.se/bright

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0