babbelbabbelbabbelbabbel

Jag har ont i öronen. Jag har sår i öronen.
Min syrra skulle med lätthet kunna vinna OS i telefonprat.
Det är inte många som tror mej, men själv skulle jag bara komma tvåa.

Syrran bara pratar och pratar och pratar och pratar.
Det är hästar och hästar och jobb och jobb och hästar.
Egentligen är det bara en häst. Men ändå...
Däremellan så hinns det med en del diskussioner och analyser.

Jag vill inte låta beklagande. Jag gillar att prata, analysera och diskutera med min syster,
men jag minns ett tillfälle då vi satt vid ett bord och avhandlade "verkligheten".
En till oss närstående yngling tittade på oss med uppgiven blick och sa:
"Det finns dom som pratar när de har något viktigt att säga.
Andra låter munnen gå oavbrutet oavsett".
Hepp!

Jag har ont i öronen. Jag har sår i öronen.
Ett jävla ställe att ha sår på.

Kommentarer
Postat av: Jen

Hej Magnus. Jag skrattade gott när jag läste det här inlägget. Eftersom jag känner er bägge två så vet jag att det du som utåt sett är den pratige, men att Eva verkligen kan prata när det vill sig. Peta inte in plåster i öronen. Kram.

2009-03-20 @ 10:38:32
Postat av: Tove

Finaste Magnus. När blev du på detta viset? Ha en toppenhelg. P&K.

2009-03-20 @ 15:24:09
Postat av: Ullis

Syrror kan ställa till med det mesta, men de är riktigt bra att ha ibland också.

Har du tråkigt någon dag och vill prata med en annan syster(i kvadrat) som är riktigt bra på att prata så ring!!

P&K U

2009-03-20 @ 20:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0