Framtidsambitioner

När jag lite långsamt hasade runt i tofflor och fleecemorgonrock i går kväll fick jag en känsla av att jag skulle passa bra som författare. Den där klassiska typen ni vet, typ Hemingway, som sitter ensam i sin paradvåning eller skrivarlya, med sin fjäderpenna laptop.


Fast jag skulle aldrig orka skriva en hel bok hur gärna jag än vill. Efter två sidor, eller max ett kapitel, skulle jag tröttna och hoppa direkt till upplösningen. Föga spännande.


Jag kanske ska bli manusförfattare istället. För porrfilm.

Mvh Eder Ambitionsfyllde


Kommentarer
Postat av: majjkell

Virtanen gjorde ju en bok med sina blogginlägg. Om det räknas som en "riktig" bok så kan du göra samma sak. Eller är det för enkelt?

2009-03-11 @ 13:39:23
Postat av: Jörgen

fortsätt blogga ist.

2009-03-11 @ 22:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0