Men det var inte sant, för däremellan kommer fastan...

Efter fettisdagen, för några veckor sedan, så borde vi vara mitt i fastan nu.
Hur går det för er? För mej går det dåligt. Det går inte alls.
Jag skrattar fastan i ansiktet, om den nu har nåt sånt vill säga..

Igår hade jag fetto-måndag. Före det var det fettosöndag.
Det får man ha om man kan hitta dåliga ursäkter, eller helt enkelt glömma.
Jag har "mvg" i både ursäkter och glömska.

Jag åt: Falukorv med stuvade makaroner (måndag). Före det oxfilé, hasselbackspotatis,
svampstuving, pepparsås, vin (söndag).
I soffan. Framför tv´n.
För det tyckte jag var gött, lustfyllt och livsbejakande.
Skriv upp det här nu.
Det är intressant.
Promise.

Mvh Eder Glufs Glufs

Kommentarer
Postat av: Olle

Jag svullade i mig en 300-grams påse med Grillchips igår. Jag kvalar nog också in i "antifastan". Kör hårt!

2009-03-18 @ 10:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0