Såhär var det...

Efter lunch igår hade jag lite tråkigt, så jag tog privatplanet till Los Angeles för att ha en litet samkväm med Ellen DeGeneres. Vi hängde där i några timmar, drack drinkar med Gwyneth Paltrow och så, innan vi drog iväg i limo till någon popstjärna av något slag och sen blev allt lite suddigt, men jag har vissa minnesbilder av att jag badade bubbelpool med Brad pitt och försökte vindsurfa med en laptop, samt att jag åt köttfärslimpa med Beyoncé. Kring 07.30 på morgonen tyckte visst mitt management att jag hade fått nog och drog in mej i planet igen. Nu är jag tillbaka och känner mej lite avslagen, men det går nog över till i morgon.

(Ja, vissa detaljer i historien kanske inte stämmer helt. Men jag har faktiskt ätit köttfärslimpa)

Mvh Eder Fantasifyllde


Kommentarer
Postat av: MC

Lustigkurre!

2009-03-09 @ 18:58:23
Postat av: Patrik Holmberg

Fantasin är det minsann inget fel på. Hehe.

2009-03-09 @ 21:34:54
Postat av: Stefan

Åååååååååååå jag trodde du lurades om just köttfärslimpan..

2009-03-09 @ 23:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0