Kört?

För bara några månader sedan så gjorde jag det igen. Jag fyllde år.
Förr har jag emellanåt drabbats av åldersnoja, men det har gått över. Nu har jag insett att det är kört hur som helst.

Jag har gjort det där man ska göra, ni vet luffat genom europa, rest två veckor till Ibiza, "rökt på", samt druckit vodka och raggat på sånt som rör sej. Men det är ju massa annat man ska ha gjort. Hela mitt huvud är fullt med sånt som jag vill se och göra, sånt jag inte gjort. Är det för sent? Kört?

Å andra sidan: Why worry? Det är alltid lätt att tro sig veta vad man missat, och inte se vad man verkligen har gjort. Om jag verkligen skulle ha gjort allt jag inte gjort, vad skulle jag ha gjort idag istället? Jobbat på fabrik i Wales? Arbetslös? Rullstolsbunden? Miljonär? Hora i Amsterdam?

Det roliga med livet är att man aldrig vet vad som ska hända, så det är bara att flyta med och ha det bra. Själv är jag väldigt nöjd med tillvaron. Trots att det kanske är kört.

Mvh Eder Chaufför


Kommentarer
Postat av: GG

Hej. Slutklämmen på inlägget är nog facit. Kul & Klokt.

2009-05-02 @ 17:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0