Men åååå.....

Som jag antydde i ett tidigare inlägg så har jag ett delikat i-landsproblem att ta itu med. Jag är bjuden på en massa olika ställen på fest, kalas och bröllop från början på juni och ett par veckor framåt. Naturligtvis krockar en hel hög med skojsigheter med varann. Eftersom jag ännu inte klonat mej så innebär det att jag måste välja.

Denna valsituation har gjort att jag blivit mer eller mindre paralyserad. Jag har inte sagt "ja" eller "nej" till någonting, trots att "deadline" passerat för längesen. Min beslutsångest vet inga gränser. Risken är överhängande att jag blir sittande hemma i soffan utan att delta någonstans alls...

Det som är lite märkligt är att det i vanliga fall är Midsommarafton som är dagen då allt krockar. Till den dagen har jag inte fått en endaste inbjudan... Riskfaktorn säger således att jag, av två olika anledningar, kommer att sitta hemma i soffan under hela junimånad, fylld av helvetets alla kval.

Jag måste nog ta mej i kragen, eller nån annanstans.

Mvh Eder Åsna mellan hötapparna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0