För mycket tid?

Diverse vaccinbiverkningar till trots.
Här är alla ställen jag har funderat på att åka till idag:

1. New York
2. Indien
3. Marocko
4. Thailand
5. Berlin
6. Barcelona
7. Paris
8. Härnösand
9. Birsta

Mina kamrater säger att jag ska ta ut alla mina pengar som jag har på alla mina bankkonton och resa, resa, resa upp dem innan jag helt plötsligt sitter där med ledvärk, åderförkalkning, demens, smutstvätt, långa tånaglar och annat elände upp över öronen, och inte kan åka någon annanstans än buss 2 eller 4 mellan hem och jobb. Jag blir lite ängslig av deras jidder.

Man kan ju inte bara göra slut på pengarna så där!
Man måste faktiskt ha en buffert.
Har jag hört.
Så man har råd att köpa a-fil och vinterskor.
Och snus.

Satsar följdaktligen hela mitt wild and crazy-kapital på nummer 8 och 9.
Det är väl ungefär ditt kaptalet räcker.

Jihaaaa!!

Känner ni spänningen?


Kommentarer
Postat av: Jonas

När du vänder på listan och börjar på resmål 1 så kan du höra av dig. Du verkar vara en kul kille.

2009-11-25 @ 23:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0