I natt jag drömde något som...

Drömde i natt (feberdimma?) att jag köpte en lott för en tjuga och vann femton miljoner.
"Femton miljoner!" tänkte jag. "Så lämpligt! Då har man ju råd med en väldigt stor lägenhet, ett hus och t o m en stuga eller två!"

Sedan ägnade jag resten av natten åt att tänka ut vad jag skulle ha i de olika rummen.

Sedan vaknade jag, gnuggade mig i ögonen och insåg att jag varken hade lott, femton miljoner, eller en väldigt stor lägenhet, hus eller stuga, men däremot en väldans massa snor och feber.

Nu känner jag mig både sjuk, ledsen och besviken och tänker tröstdricka kaffe.

Annars då? Är det bra med er?


Kommentarer
Postat av: Stefan E

Abbans Mange...Har du torskat dit på baconflue?

Själv spratt jag upp ur sängen imorse o tog en joggingtur, läste tidningen vid 05.30, tog upp potatisen,gjorde vinter i mina rabatter, for ut o tog upp ett gäng öringar på fluga.....sen vaknade även jag....vid tiosnåret o o allt som vanligt ;)



Hepp!

Krya på dig mannen!

2009-11-08 @ 17:12:47
Postat av: Mozze

Blibrablibrablibraigen!

2009-11-08 @ 19:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0