Migränmåndag

Återigen: Bloggen suger. Eller egentligen: Bloggaren suger!

En helg i total singelförnedring är till ända. Jag erkänner: Jag har inte gjort ett endaste dugg på hela helgen: Jag har inte träffat en endaste människa! Jag tvingades prata i telefon en stund på söndagseftermiddagen då jag väcktes ur min slummer, övertygad om att klockan var typ 9, då den egentligen var 14.20...

Idag tillbaka på jobbet. Efter helgen i dvala så slutade antalet nattsömntimmar på två (2) till antalet. Svaret från den gamla kroppen kom omedelbums = migrän. Shit!

Som grädde på moset har hunden en höstdepression (alt. ser spöken), jag har sparkat två tår in i en betongtröskel (ont!) och imorgon så ska jag vaccinera mej mot "svinis".

Om jag inte blir sjuk av vaccinet så väntar en hel hög med möten, luncher och arbete i Gävle. Dessutom så har jag massa saker att fundera på, allt ifrån känslomässiga till praktiska funderingar. Vi får se hur det går.

Man har inte roligare än man gör sej, och just nu så lyckas jag inte särskilt bra med att "göra mej". Imorgon: Nya friska tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0