Skjortan innanför...

I ett desperat försök att verka frisk så tog jag av mej morgonrocken och mjukisbyxorna till förmån för "vanlig klädsel". Det finns dock ett inslag som bryter det "vanliga", jag har nämligen stoppat in skjortan i byxorna. Det känns väldigt konstigt. För det första har jag sällan skjortor på mej överhuvudtaget, och om jag har skjorta på mej så är den aldrig instoppad. Undantaget är om jag har kostym eller smoking på mej, men det händer iofs ännu mer sällan.

Har jag skorta är det antingen den vita med blå ränder, den ironiska skogshuggarskjortan eller den där konstiga randiga med korta ärmar.

Idag har jag dock tagit steget. Skjorta INSTOPPAD i blåa jeans. Väldigt vågat måste jag säga. Det känns lite som att gå till jobbet utan byxor, så kontroversiellt är det. Ja, här sitter jag, iofs hemma i soffan, och känner mej naken, typ. Pinsamt. Titta inte! 

Skjorta är nästan inte jag. Instoppad skjorta är definitivt inte jag!

Låt oss kalla det ett stort misstag.
Jag får helt sonika resa mej och göra något åt saken.

Jag beklagar, instoppningnämnden. Det gick inte den här gången heller.

Kommentarer
Postat av: DN

Är inte instoppad skjorta lite Geek?

2009-11-12 @ 13:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0