Äntligen. ÄNTLIGEN!


Vojvoj, jag älskar att jobba med journalister.
En minut före angivet klockslag samlades häromdagen alla kring radioapparaten vid fikabordet och väntade under spänd tystnad på Peter Englunds stämma. Och när han förkunnade resultatet gick det ett chockerat och glatt sus genom församlingen.

- HERTA MÜLLER! Men henne har jag ju läst!

Själv är jag precis lika blank och frågande som vanligt. Inte hört, inte läst. Men det var kul att samlas kring radioapparaten som vore det förr i tiden och krig, en match i boxning eller nåt...


Kommentarer
Postat av: GG

Ibland är du så mänsklig. Det där gäller nog 98,7% av befolkningen. Mitt i prick.

2009-10-11 @ 16:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0