"En främmande förolämpare" = Thats me.

Sveriges mest lästa gaybloggare är, tro´t eller ej, inte jag.
Han heter Per-Robin Gustafsson och belönades på Qx-galan i januari för "bästa blogg", typ. Ikväll uppträder han som stand-up-komiker i Sundsvall. Vi på redaktionen bestämde oss för att bjuda in honom till fredagens morgonshow. Vi har för avsikt att snacka stand-up och, naturligtvis bloggande. Som grädde på moset så har han dessutom nyligen vikt ut sej, vilket inte heller går att undvika...


Eeehh... Jaha....

Därför tog jag kontakt med Per-Robin. Efter ett samtal om lite av varje och avklarad inbjudan så satte jag mej ner för att ta reda på lite mer om denne Västerbottningsbögbloggare. Jag tittade bl.a in på hans blogg och tydligen så förolämpade jag gossen ifråga. Läs här. Jo, jag sa så. Hepp!

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Du tämjde den effektsökande gaysnubben ganska bra.

2009-10-02 @ 20:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0