En pytteliten önskan

Kom in i mina armar För jag längtar efter dej.
Kan du tänka dig att stanna och bara vara nära mej?

Jag önskar att du fanns där när jag som mest behöver dej.
Dina ögon, dina händer borde vara riktade mot mej

En pytteliten önskan, i en superjätte värld, skulle få mitt liv att bli så mycket mer än vad det är. Jag önskar bara att du sitter här en stund med mej, och håller min hand

Se djupt i mina ögon och känn efter hur du mår
Får du känslan av en tomhet då är vi nog på samma spår.

Lägg handen på mitt hjärta och märk hur kylan glider av.
Det känns som väggarna försvinner, som jag burit med mej som en grav.

En pytteliten önskan, i en superjätte värld, skulle få mitt liv att bli så mycket mer än vad det är. Jag önskar bara att du sitter här en stund med mej, och håller min hand.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0