Tillfälle!

Efter att ha sagt "bye" till min "bästis", ätit ännu en god middag med vin tillsammans med kära syster så blev det tv och pratande. Jag borde rimligtvis vara nöjd. Men icke!

Istället är jag uttråkad. Det kanske blev för mycket av det goda?
Jag är helt sonika, precis nu, tillfälligt trött på mitt liv.
Därför har jag planer på att byta.

Önskas: Sol, sovmorgon, en partner, lyx, flärd och ny spännande personlighet.
Finnes: Kyla, väckarklocka, jobb, tvätt att vika och gammal tråkig personlighet.

Men släng er nu inte på telefonen och börja tokringa. Jag tänker inte falla för vädjanden, böner eller desperata skrik. Jag vill inte höra: Byt med mej, Mange, byyyyt!! Jag vill vika din tvätt och höra din väckarklocka ringa på en okristlig tid. Jag vill!

Jag vill ha ett ordentligt personligt brev med välskriven cv.
Se så. Kom igen nu.


Kommentarer
Postat av: Spekulant

CV

Djurskötare, Förskolelärare, Fritidspedagog, Musiker, Säljare, Personalchef.

Hör av dig om det låter intressant.

2009-10-12 @ 10:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0