Tryck

Jag hinner inte med bloggen just nu. Jag har som man säger "upp över öronen" med sånt som ska göras. Som grädde på moset så har telefonen ringt hela kvällen. Det är tufft att vara poppis.

Jag fick också ett sms. Det var från en kamrat som jag bjöd på middag häromsitens. Han bifogade en bild på en måltid som inte såg särskilt läcker ut. Det var hans middag. Meddelandet löd "Kom hit och laga riktig mat."

Därmed bekräftades tesen om att den närmaste vägen till en mans hjärta är genom att manipulera ett svagt sinne samt laga varm mat som inte kommer ur en burk eller plastkorv. Själv har jag precis käkat kyckling med citron, paprika och tomatsallad och efter det dragit ut snöret ur mina träningsbyxor för att minska trycket över mellangärdet.

Kommentarer
Postat av: Dackel-sam

Vi är så glada för det lilla, känn för all del ingen press.



Ska du bara skriva ETT ENDA inlägg idag :-O

2009-10-07 @ 22:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0