Vi ses INTE!

Hej igen. Då vare torsdag...

Var nyss ute med Frankie the dog. Träffade bekantingen Daniel och blev tvingad att hälsa på hans hitresta vänner. De ville att jag skulle hänga med och ta en kaffe men jag vägrade, ville inte skada min image. När jag skulle gå så sa en av killarna: Ok, hejdå...Vi ses!

Nänämensan! Jag gillar inte folk som säger "vi ses" när vi så uppenbart aldrig kommer att träffas igen. Jag vet inte ens vad han heter, än mindre var han bor. Om jag inte av en slump råkar gå vilse, med ögonbindel en sen natt, blir kidnappad och flygs med helikopter till "gud vet var", och där stöter på denna främling så kommer vi aldrig mer att ses. Säg aldrig "vi ses" till mej om du inte är familjemedlem, vän eller stalker.

Kalla mej heller inte "vännen" om du inte känner mej.
Nu lugnar vi ner oss. Puh.

Kommentarer
Postat av: S-talker

Holy shit. Törs man säga Vi skrivs?

2009-10-08 @ 13:44:40
Postat av: CJM

Men vännen. Är du lite purken idag?

2009-10-08 @ 16:13:46
Postat av: Natrix Verbum

Det kanske måste konsulteras en aggro-nom.

2009-10-09 @ 11:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0