"I love you"

Kom, som jag redovisat, nyligen hem från en kortare resa.
Stockholm och Visby stod som resmål. Sammanfattning: Trevligt.
Efter det jobb och en fest som sedan följdes av värsta förkylningen.
Natten mot lördag somnar jag febrig i sängen.
Klockan 03.22 ringer mobilen.

- Öööööh, Magnus, svarar jag.
- I love you.
- What!!?? Vem??
- I love you.
- Hi Kim. I´m illWhat do you want? Where are you?
- I´m drunk, been at a wild party. I´m in Stockholm.
- Please Kim. Go home to your hotel. Call me tomorrow.
- Will I see you tomorrow?
- No, I´m at home, it´s a long way to Stockholm. We can call each other.
- Come here, please. You know you wanna...
- Kim... Please...
- Will you come? Will you?
- No Kim, you know I can't.
- Why?
- As I said. I´m at home, I´ve got a bad cold and you're seeing someone else, that's why.
- He won't know.
- Kim! No! We will meet soon. All of us, Thomas also.
- I love you.
- I know, Kim. I love you to, but in a different way. Go home, Kim. Please. For me.
- I love you.

Kommentarer
Postat av: Disfunktionelll

Ja jävlar vilka fyllesamtal man fått genom åren. Känner igen det där. Hare!!

2010-08-31 @ 16:43:27
Postat av: Thomas

Den lilla utländska fyllehyndan!! ;)

Ska ta honom i nackskinnet eller eventuellt nån annanstans... ;) Jag ringer i morgon.

2010-09-01 @ 16:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0