On the road and back again

Hela gårdagen var jag frånvarande. Eller: Jag var inte hemma.
Grundorsaken var att det i de centrala delarna av Stenstan anordnas "Drakbåtsfestival".
En av de stående punkterna igår var ett fyrverkeri, modell större.
Frank the dog gillar inte fyrverkerier, så vi rymde i den nya bilen.

Första anhalt: Häggsjö (Fika)
Andra anhalt: Härnösand (Mera fika)
Tredje anhalt: Örnsköldsvik (Soffköp)
Fjärde anhalt: Häggsjö (mat och fika)
Femte anhalt: Härnösand (mamsen måste också få besök)
Sjätte anhalt: Home sweet home. Ankomst: 00.00.

Idag är det fredag, jag har bokat biljett till Gotland, hotell i Sthlm, och två bröllop väntar bak hörnet.
Jag måste tvätta och stryka. Typ bums.

Kommentarer
Postat av: Johan

TVÅ bröllop!? Det var som sjuttsingen.

2010-08-13 @ 14:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0