Arg!

Jag fixade en ny mobil idag.
"Äntligen" var känslan. Den känslan har gått över...

Jag fattar inte funktionerna och kan inte ens öppna sms!!!
Fem nya sms är inkomna, men vad det står och vem som hört av sig har jag inte en aning om. Så är det någon av er som läser bloggen som hört av sig så vet ni nu varför jag inte hört av mig.

Nu har jag tillfälligt(?) återgått till den gamla "helvetesmobilen" (som helt plötsligt känns bättre än den nånsin gjort), men där finns minsann inga sms...

Jag är frustrerad och ARG!


Kommentarer
Postat av: Krisse

På vad är du så arg?

2010-02-23 @ 22:25:47
Postat av: MAGSTAR

Är arg för att jag är obegåvad och inte har tålamod att läsa instruktionsböcker...

2010-02-23 @ 22:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0