By the way, lite kuriosa:

Jag var fantastiskt bakfull igår. Jag hade med lätthet kunnat spendera dagen framför tv´n och glott på OS, som jag egentligen tycker är måttligt roande. Men så blev det inte.

Fredagens kombination av arbete och fest var en skön höjdare, med dryga två veckor utan ledighet i bagaget så var jag synnerligen mottaglig för berusning. Så blev det. Efter avslutat jobb. Trevliga människor i parti och minut. Artister, musiker, personal och publik + en hög med pengar till Haiti.

Men som sagt: Jag kunde inte unna mig en dag i tv-soffan. Två veckors arbete innebär också två veckors frånvaro av städning. Således så städade jag. Anledningen var, förutom själva behovet, att jag fick besök från Göteborg. Det var Larre som är en gång kvistade förbi. Innan det var kväll så var lägenheten fylld med folk. Så även idag är jag således: Bakfull. Men i lindrigare form.

Idag har jag hunnit med lite tv-tittande. Jag har inte tittat på OS, det fick bli sista säsongen av "Vänner". En av mina favoritgästskådespelare i "Vänner" är Giovanni Ribisi, som spelade Phoebes lillebror. En dag kommer jag att skriva ett inlägg om alla mina birollsfavoriter, och Giovanni finns på listan. Det gör Ed Harris också. Han har inte varit med i "Vänner".

I alla fall.

Sa jag att jag är bakis och att jag inte såg Melodifestivalen igår?

Eller att en av mina bästa killkompisar igår berättade att han var kär i mig?

Eller att det är Alla hjärtans dag idag och att jag skiter i det?

Oh, well. Nu är det sagt. Sunday bloody sunday.

Kommentarer
Postat av: Bålsson

Låter som att det kan vara skönt att det är måndag imorgon. ;-)

2010-02-14 @ 20:27:54
Postat av: T&J

Det låter som om det varit bra helg. Sköt om dig. Hörs!

2010-02-14 @ 22:01:17
Postat av: MAGSTAR

Jag vet inte hur bra, eller dålig, den var. Jag går omkring som i ett töcken. Återkommer om det klarnar. Det är INTE helt ok att det är måndag...

2010-02-15 @ 05:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0