Det blir inte alltid som man tänkt sig

Jag skulle iväg på lite galej ikväll.

I förberedelseriterna ingick en tupplur. En sådan antas pågå i ca 20 minuter, max en timme.
Klockan 19 placerade jag mig i ryggläge, medveten om att kl 21 skulle jag vara på annat håll.
För att få mina välbehövliga minuter i slummerlandet så stängde jag av telefonen. Dumt!

Klockan 23 vaknade jag av en sprängande blåsa, och insåg att jag missat galejet ifråga.
Min tupplur hade omformaterat sig till en lindrig form av medvetslöshet.
Men skam den som ger sig. En vanlig "soff-fylla" i ensamhet funkar ju det med. Skål!


Kommentarer
Postat av: Timo

Det var kanske det du behövde. Du jobbar för mycket mannen. Ha en toppenhelg! Kram.

2010-02-27 @ 01:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0