Fredagsmys

Jag läser en annan blogg där det ställs en fråga om hur folks fredagsmys (I hate that word) såg ut när de var barn. Med ens kommer jag ihåg hur pappa stekte grillkorv och gjorde pommes (räfflade) i ugnen, medan jag och syrran åt chips och bråkade.

Vad jag tittade på kommer jag knappt ihåg, men "Razzel", "10 000-kronorsfrågan", "Jakobs Stege", "Nöjesmassakern" och annat dyker upp i minnet.

De som svarar på den nyss lästa bloggen blogg meddelar att de tittade på "Fångarna på Fortet" när de var små.

Med ens känner jag mig väldigt, väldigt gammal

Kommentarer
Postat av: Blixten

Varför är du uppe så här sent? Blir oroad över att du inte tänker väcka mig imorgon morrar surt

2010-02-16 @ 23:51:25
Postat av: MAGSTAR

Oron är befogad. Är ledig imorgon. Men rita en anka istället. Se senare inlägg. Gnatt!

2010-02-17 @ 00:10:29
Postat av: Blixten

Hrmm, nu blev man drabbad av ostmannen istället. Bara därför så stannar jag också hemma idag. Men det gör inte så mycket. Hade inte kommit på vilket jobb jag skulle gå till iaf.

2010-02-17 @ 09:32:19
Postat av: Blixten

Vafför? Vafför vafför vafför? Du har ett jobb. Gå dit!

2010-02-17 @ 15:13:28
Postat av: Blixten

... annars gör jag det ... västernorrland håll i er :D

2010-02-18 @ 10:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0