Mello! Here I come!

Apropå Christer Björkman, som citerades i förra inlägget. Imorgon packar jag väskorna och åker till Örnsköldsvik för att jobba och se på den första deltävlingen av årets Melodifestival. Ett jädra slit kombinerat med fest är den sammanfattning jag kan göra innan jag ens kommit dit. Jag gör den efter erfarenheter från tidigare år.

Som av en händelse kommer jag att leva som en kung. Bristen på hotellrum är stor, men efter lite trixande med s.k "kontakter" så fick jag erbjudande om en VIP-våning som i vanliga fall mestadels används i anslutning till konferenser. Därför kommer jag att bo centralt, högt upp med utsikt över hamn och hav, i två plan med matsal, pentry OCH relaxavdelning... Jag kunde helt enkelt inte låta bli att "bracka" lite...  ;-) Sorry...



Så om bloggandet blir lite fattigt de närmsta dagarna så vet ni vad som ockuperar mig. Höösch!

       

Kommentarer
Postat av: Mia

Jamen då ses vi där =)

2010-02-02 @ 21:44:09
Postat av: T&J

Vi kommer på lördag. Vi kan väl bo med dig? Rings!

2010-02-02 @ 22:01:59
Postat av: MAGSTAR

Mia: Ja, vem vet.

T&J: Med tanke på förra inläggets kommentar så är svaret: NEJ! Jag vill hora utan ert sällskap!

2010-02-03 @ 07:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0