Oinspirerad

Jag är oinspirerad.
Jag är så oinspirerad så jag gråter i själen.

Till råga på allt så försov jag mig imorse och hann inte duscha.
Väl på jobbet så krånglade min dator. Inte särskilt inspirerande.

Jag är så oinspirerad att jag mitt under benpresspasset på träningen (då man sitter med en motvikt på 120 kg som fjädrar) funderade på att släppa taget, motsåndet liksom. 
Tappa motvikten.
Så att knäleden lämnar sitt läge.
Bara för att något skulle hända.
Tänk vad ont det hade gjort.
Och vad förvånad jag hade blivit.
Inte varje dag man skickar sitt ena knä ur läge.
Så oinspirerad är jag.

- Gud, vad du gnäller, Magstar
- Ja, det gör jag.


Kommentarer
Postat av: majjkell

Eftersom att alla gnäller, men alla andra gör det på kylan, så känns det bra att du gnäller på något annat. Nästan befriande. ;-)

2010-02-24 @ 14:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0