Dagen efter, kvällen före. Idag.

Jag hade en ambition om att, efter tre veckor utan ledig dag, ligga livlös i soffan hela helgen. Men blev det så? Nänämensan! Istället middag med goda vänner med en hög berusningsgrad som följd. Densamma märktes då jag vid hemkomsten satte på tv´n där det, förstås, var OS. I den curlingmatch som pågick så var det väldigt många spelare och väldigt många stenar... När jag av en slump stängde ena ögat så blev det klart för mej att det var ett dubbelseende som spelade mig ett spratt. Ja ja.. Så var det med den kvällen soffliggande.

Nu väntar resten av den här dagen och det är väl inte lönt att jag ens tänker tanken på en lugn kväll i ensamhet med kuddkramande. Jag återkommer. Må denna lördag bli en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0