Äntligen fredag!

Årets första arbetsvecka är över. Det har varit en lång vecka.
Nu är den över och det är fredag = helg.
Jag har bestämt mig för en lugn och skön helg. Jag ska inte:
- dricka mig medvetslös på Jägermeister.
- kräkas
- slå sönder vinglas
- se på när hus brinner ner till grunden.
- fastna på landsbygden i polarklimat.
- sova med en katt på magen utan att veta om det.

Been there, done that...

Jag har istället bestämt mej för ett vuxenalternativ. Jag ska:
- se soffan på nära håll.
- titta på "På spåret".
- dricka måttligt med vin.
- äta middag några gånger.
- låtsas att jag är äldre än vad jag är.

Been there, done that too... Men efterverkningarna är lindrigare.


Kommentarer
Postat av: Thomas T.

Hoppas helgen blev bra. ha en bra vecka om inte annat.

2010-01-18 @ 10:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0