Falukorv?

Jag fick besök ikväll. Vi drack vin och småpratade ett par timmar. Under hela samtalet så kunde jag inte låta bli att emellanåt lukta på mina fingrar.

Häromdagen blev jag nämligen bjuden på indisk mat, det var Lamb Ragan Josh och Chicken Korma som delades av mig och några goda vänner.

Grejen är den att mina fingrar, två dagar senare, fortfarande luktar svagt av indiska kryddor. Ingen obehaglig doft på något sätt, men är det inte märkligt?

Jag tvättar mig som en normal människa, men ändå sitter doften kvar. Vad gör man för att få bort den? Ska jag gnugga kroppen med nåt svenskt? Falukorv kanske?


Kommentarer
Postat av: Hulda

Japp, doktorn rekommenderar falukorvsgnuggning. Om man vill ha en mer distinkt lukt på fingrarna kan man besöka närmaste daghem och be att få hjälpa till med blöjbyte vilket utförs med förbundna ögon.

2010-01-05 @ 10:31:15
Postat av: Visitör

Hahahaha!!!! Du kan då få till det. Kram.

2010-01-06 @ 00:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0