God ny framtid!

Det har varit lite fattigt med bloggandet. Igen.
Av nån märklig anledning så har jag haft besök varenda dag i en hel vecka.
En av anledningarna var min födelsedag. Det var full fart hela dagen, trots att
jag inte ens var i närheteten av 40, 50, 70 eller 100, och mig veterligt, inte nära döden.
Fattar ingenting, men kul. Tack!

Dessutom har det hunnit bli ett nytt år, OCH ett nytt decennium.
GOTT NYTT ÅR!

Jag hoppas av hela mitt hjärta att det kommande decenniet blir bättre än det
som passerat. En tarot-kort-kvinna sa till mig att de kommande 10 åren skulle
bli mina bästa. Det sa hon inför millenieskiftet. Jo, jävlar vad fel hon hade!!

Jag skulle med lätthet kunna ha varit utan de senaste 10 åren. Å andra sidan så
lär det ju finnas något positivt med allt, och förhoppningsvis har jag utvecklats och
fått erfarenheter och referenser som gör att jag framgent blir lyckligare.
Så kanske har det som varit ändå varit bra, som verktyg, för fortsatt snickrande.

Nu tar vi nya friska tag och ser framtiden ann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0