Nänämensan, Larre

Jag hade ju tänkt berätta om helgen, men jag känner mig, som sagt, matt och fylld med onyanserade tankar. Kanske är det en släng av gula febern eller aids? Fan vet. En sak har plågat mig ända sen i lördags. Min vän "Larre" från Göteborg var här och hälsade på. Han berättade att hans favoritartist just nu är Toby Keith. På allvar. Att vi inte delar musiksmak hade jag nog listat ut, men att han skulle vara helt från vettet hade jag inte riktigt räknat med. Jag vet inte riktigt hur vi ska kunna gå vidare efter det här.


Kommentarer
Postat av: Håkan i Husum FBook

Ahh Magnus!Samma här ungefär,brukar vakna med låtar jag ej hört på minst 20 år i huvve,samma symptom som du cirka.Inte värre iallafall.

Ha d bra!

2010-01-26 @ 07:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0