Fördomar? Inte jag inte...


Kommentarer
Postat av: Lasse, Gbg

Hej Magnus. Längesedan vi sågs nu, men minns fortfarande när du predikade för oss på ungefär samma sätt som killen i youtube-filen. Bra att du kämpar vidare med fördomarna om bögar. Hälsa på vettja! Hörs!

2010-07-05 @ 12:29:35
Postat av: T

Jag och Jonas fick den konstiga frågan: Vem är kvinnan i ert förhållande? Vi är båda män, det är ju det som är grejen.

2010-07-05 @ 13:34:17
Postat av: MAGSTAR

T: Den frågan fick jag ochh mitt exx också en gång. Många andra dumfrågor/fördomar dyker också alltid upp i form av frågor, men å andar sidan så kan jag ibland tycka att "gayrörelsen" uppmuntrar fördomarna. Men det finns plats för alla. Tur det. vi får hjälpas åt att ta död på så många fördomar som möjligt, aovsett vad det gäller.

Lasse: Jaså, du minns det. det gör inte jag. ;) Jag håller f ö med om att vi borde ses snart. Ha det gott!

2010-07-05 @ 13:39:04
Postat av: Therése

Letar febrilt efter gilla-knappen, facebook-skadad som jag är. :) "Therése gillar detta."

2010-07-06 @ 16:03:29
Postat av: Irene.

Hej Magstjärna!



Roligt med de där skumma "vem är vem"-kommentarerna. I Malmö , för länge sedan, var min bästa vän Calle länge sambo med en (riktigt snygg) grabb som jobbade som sömmerska på den teater där jag då jobbade. Eftersom jag var deras bästa väninna, undrade alla över min roll och vem som var "tillsammans" med mig...Det var det ju ingen av dem som var!!

Men Calle är tillbaka i Norge nu, och hans kille embarkerade Köpenhamn för länge sedan!

Ha en bästsommar och låt badbuggen bita dig!

2010-07-19 @ 20:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0