Konstigt x 3

Konstigt 1:
Mina allra bästa vänner går skiljda vägar. Jag tycker det är bra att så sker, men samtidigt så sorgligt. Mina vänner verkar tillfreds, men jag grinar lite och tycker det är pest. Hur blev det så helt plötsligt. Konstigt!

Konstigt 2:
Jag ska på fotboll i em. Fotboll!!?? I hate fotboll... Gif Sundsvall möter Hammarby. Who cares? Inte jag, men titta ska jag göra iaf. Mat & vin + fint sällskap underlättar, men ändå... Fotboll!!?? Konstigt!

Konstigt 3:
Borde inte jag packa en väska? Jo. Men det gör jag inte. Ännu. Konstigt!

Kommentarer
Postat av: JP

Det där med fotboll låter inte som du. Jag tycker du ska packa pappas kappsäck och ta dig hit snart. Hela högen väntar. Kramar.

2010-07-29 @ 15:56:08
Postat av: Karin

Tråkigt med vänner som skiljs, men ofta så leder till något bättre.

2010-07-29 @ 15:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0