Egobad. Ett vackert dopp...

Är det ok att egobada på sin egen blogg?
Javisst!
Jag hittade ett mail fr vännen "J" som jag sparat.
När jag läser så förstår jag varför.
Jag blir lycklig av sådant.
Men riktigt så underbar är jag inte. Bara nästan... ;)

"Underbara Magnus. Det här är för dej, bara för dej,
för att Du är den Du är, alltid...

Man kan köpa en människas tid, man kan köpa en människas fysiska
närvaro på en given plats, man kan t o m köpa ett visst mått av människans
tränade muskulära rörelser per timme..
Men man kan inte köpa entusiasm. Man kan inte köpa lojalitet.
Man kan inte köpa hjärtats, tankens eller själens tillgivenhet.
Den måste man göra sej förtjänt av..

Av nån anledning så förmedlar du otvunget både entusiasm, tankar, vänskap
och lojalitet, och JAG har tydligen gjort mej förtjänt av den..
Tack för att du utmanar och tar plats i mitt liv och för att jag får finnas i ditt..
Kram.../ J.




Kommentarer
Postat av: Neta

Det var verkligen fint. Är du sådan eller har du bara lyckats lura någon?

2010-06-23 @ 16:53:04
Postat av: MAGSTAR

Jag tror jag kan säga att det är det senare.

2010-06-23 @ 19:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0