En liten dröm på en egen ö

Det är sällan jag misströstar över mitt liv som singel. Tvärtom så tycker jag ibland att det är alldeles för bra. Men ibland kan jag inte låta bli att känna hur trevligt det skulle vara att vara två, att ha någon att dela erfarenheter och intressen med. Som jag tidigare skrivit så har jag en dröm om en sommarstuga. Jag har tittat, funderat, räknat osv, men än så länge är jag "stuglös". "Singelekonomin" kan man inte bolla med hur som helst, den är känslig. Min drömstuga, som jag trodde var såld, är fortfarande till salu. Frustrerande! Är det någon som vill dela min dröm?


Kommentarer
Postat av: TD

Jag vill!! ;)

2010-06-20 @ 13:34:17
Postat av: TokigTossa

Spännande tanke...Typ hur då?

2010-06-20 @ 14:05:30
URL: http://tokigtossa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0