Inte som jag tänkt

Jag har något som skitar ner min kropp. På insidan. En förkylning.
Midsommarhelgen anfrättes av denna förkylning. Jag vet inte om det är detta som fortfarande tar plats och gör så att det inte blir som jag tänkt.

Igår var avsikten att käka ute tillsammans med goda vänner. "Klockan 19 ses vi på Oscar" var budskapet som kablades ut via sociala mediakanaler.

Klockan 21.14 vaknar jag. I soffan. Hemma. Ingen större mening att göra sig besväret att halta iväg då. Tog ett glas vitt, gjorde en räkmacka, tittade på tv och somnade. Igen. Vaknade 07.45 imorse. I soffan. Tv´n på. Balkongdörren på vid gavel. Skönt iofs, men det var inte det jag tänkt mig, men kanske det jag behövde.

Nu: Onsdag!

Kommentarer
Postat av: Karin B

Låter skönt tycker jag.

2010-06-30 @ 18:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0