Vem är kramaren?

Idag hände det något väldigt sällsamt när jag var på väg från jobbet.
På väg till bussen mötte jag en kille som tittade på mig och log.
- Hej, sa killen.
- Hej, sa jag.
Han stannade som för att prata en stund. Jag stannade också. Sedan koncentrerade jag mig på att se jätteförvirrad ut. Efter det följde en liten stund av hysteriskt letande i hjärnan. Känner jag honom, känner jag honom, känner jag honom, har jag sett den här killen förut, har jag det? TÄNK SNABBARE JÄVLA HJÄRNA!! Bestämde mig för att jag nog inte hade sett honom förut. Provade slutligen att le lite imbecillt.

Då böjde sig killen fram och gav mig en kram. Sedan gick han.

Det här lämnar mig ingen ro.
VEM ÄR DU, MYSTISKE KRAMARE?
En nedknarkad galning? (HILFE!)
En bortglömd kompis? (GUD FÖRBJUDE!)
En hemlig beundrare, en stalker? (HOPPAS!)

Mitt högra knä till den som löser gåtan.


Kommentarer
Postat av: Ellie

Hahah det skulle vara hysteriskt roligt om han gjorde ungefär som jag gjorde med busschauffören.... så att han också går därifrån och undrar vem faan du är och vad som just hände..... :)

2010-03-01 @ 15:55:57
URL: http://elliesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0