Sus i kupan

Min väckarklocka, dvs mobilen, väcker mig strax efter 4 varje morgon.
Den tiden på dygnet är jag inte helt medveten om det som sker.

Imorse måste jag ha haft mer "sus i kupan" än vanligt.
När jag gick på toaletten, efter ett par timmars sändning, så märkte jag att jag tagit på mig mina kallingar bakåfram. Såg kul ut. Som ett omkullblåst militärtält. Mycket tyg, lite innehåll.

Jag tyckte att jag upplevde att "herr Schnabel" verkade ha det extra rymligt idag, bytt till en stor tvåa med öppen planlösning så att säga. För att inte tala om "herr Bumpo", som bytt ner sig till ett trångt studentrum med fransk balkong (gylf).

Kanske var det så enkelt. Kanske var det därför jag kände mig så skum i morse. Tänk att hela ens värld kan hänga på vilket håll kallingarna sitter. Så var det bergis inte förr.

Kommentarer
Postat av: David

Ojoj Det lät inge bekvämt! De är synd om dig som måste kliva upp så tidigt.

Men du var som vanligt helt briljant i radion :)

2010-03-11 @ 18:37:53
Postat av: Suss

Men Magnus. Man KAN inte vända kallingarna fel! Eller tydligen kan man det. Lycka till imorgon.

2010-03-11 @ 22:49:10
Postat av: MAGSTAR

Jag är ett levande bevis för att man faktiskt kan det, Suss.

Jag var hyfsat briljant... ;)

2010-03-12 @ 05:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0