Trött och seg

Jag hade för avsikt att gå på en konsert ikväll, men en akut trötthet som gränsar till medvetslöshet har gjort mig mer passiv än vanligt. Det måste ha varit fullmåne eller något sådant inatt.

Jag brukar iofs vara trött, men inte som jag är idag. Det suger. Sömnlöshet och oändlig trötthet är en skum kombo. Jag känner mig lättirriterad, seg och förvirrad. Undrar när det ska gå över egentligen. Börjar bli rejält trött på att ha samma fitness som en 85-åring.

Läste att akupunktur ska vara bra.

Välkommen att göra tusen nålar på mig när det passar.

Kommentarer
Postat av: Johan J

Snart vänder det! Överdosera äggen i Påsk! Kram!

2010-03-31 @ 06:49:19
Postat av: Olle

Har du nån mottagningstid under helgen? Jag ser fram emot att få göra Tusen nålar på herrn.

Glad påsk!

2010-03-31 @ 10:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0