Vackra och fula

Jag är oförskämt trött, men ändå på förvånande gott humör.
Tror att jag snart skakat av mig gammal skit som vägrat släppa.
Ett besked från "underrättelsetjänsten" gjorde att ett större parti
elände luckrades upp i ett speedat tempo. Tack för det!

Apropå "underrättelsetjänsten", som består av skvallrande kvinnor i en relativ närhet, så slog det mig (av nån konstig anledning) att kvinnor som spelar cello eller harpa är vackra. Tycker jag alltså... Satt och glodde på ett Youtubeklipp med "Anthony and the Johnsons" och började nästan lipa när den cellisten kom in. Så vackert!

Strax efteråt så läste jag tidningen och såg att Tomas Ledin är på väg till Sundsvall för en konsert. Då blev tanken på kvinnor en annan. Det fulaste som finns är kvinnor i flock som dansar, hoppar och tjuter till, nyss nämnde, Tomas Ledin. Det är verkligt motbjudande. Det spelar ingen roll hur vackra de må vara i vanliga fall. Ledinmusik gör vem som helst riktigt ful.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0