Baföatt

Jag har sett bättre dagar, men också sämre. Eftermiddagen har bl.a spenderats framför tv´n och några avsnitt "Vänner". Av någon anledning så gillar jag fortfarande den serien. Den kan nog betecknas vara en av mina favortiserier. Så nu har jag suttit och flinat och småhulkat åt Ross, Rachel och alla de andra någon timme.

En av mina favoritgästskådespelare i "Vänner" är Giovanni Ribisi, som spelade Phoebes lillebror. En dag kommer jag att skriva ett inlägg om alla mina birollsfavoriter, och Giovanni kommer att vara med på listan.

Sa jag att jag fortfarande är semibakis?

Eller att en av mina kompisar berättade att han var kär i mig?

Tuff shit.

Kommentarer
Postat av: Peder W

Jag gillar också Vänner och How I met your mother som du skrev om för någon vecka sedan. Vi kanske ska titta ihop någon gång. Du verkar vara en trevlig kille. Mvh Peder

2010-05-04 @ 13:04:56
Postat av: Lage

Skönt att du tar ett gammalt klassiskt uttryck i tryck: Semibakis. Världsklass

/Kvartsfull i går, semibakis idag.....

2010-05-04 @ 21:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0