Efter skit kommer glädje

Efter en skitmorgon, med en skitsänding i bagaget, så sitter jag vid mitt skrivbord.
Jag behöver verkligen någonting som får mig att "kicka ass", sätta fart.

Då händer det!

Jag fick veta att en snubbe har min blogg som startsida!
En kompis kompis (om ni fattar?) hade varit hemma hos en polare för en "datafix".
Det var då han såg det!  MAGSTAR! Som startsida.

Ujujuj, vad mallig jag blev. Jag kände mig lite som google fast i mindre skala.

Det är exakt sådana små detaljer som gör ens dag lite bättre.
Äntligen fredag!

Kommentarer
Postat av: Sixten

Och jag har den först bland mina feeds, den heter så här _a ~~~ M A G S T A R ~~~_ då lägger den sig först.

Om så lite kan göra dig en gnutta glad så berättar jag det gärna. Trevlig helg och Puss!

2010-05-07 @ 13:05:09
Postat av: MAGSTAR

Ibland så kan "så lite" göra skillnad. Tro mig.

Tack, ha en trevlig helg du med. Pöss.

2010-05-08 @ 09:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0