Fix & trix

Lördag. Sol och moln om vartannat.
Jag har diskat, dammsugit, fixat och trixat.
I det senare ingick bl.a att vattna blommorna på balkongen.
Jag hade glömt att blommor behöver vatten ibland. Hepp!

Nu har jag för avsikt att ta en promenad.
Kommer ni ihåg att jag köpte en kamera förra året, en fin en?
Inte jag... Jag kommer aldrig ihåg den och knäpper bilder med mobilen
när något måste förevigas.

Tror jag ska försöka komma ihåg kameran fr o m idag. Vad sägs om det?
Vill ni se lite halvsuddiga, småtaskiga bilder?
Det är nämligen mitt signum som fotograf.

Kommentarer
Postat av: Johan

Jag saknar dina fina bilder! ;)

2010-05-22 @ 18:31:59
Postat av: Thomas

Ha en toppenkväll, Magnus!

2010-05-23 @ 13:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0