Intro

Jag och Sara, min kollega, ägnar en stund varje dag åt att lyssna på bidragen som kommer att tävla i Eurovision Song Contest, i Oslo, i slutet på månaden. Bidragen är.. Hmm.. Låt oss säga: Varierande.

Jag kan, naturligtvis, inte låta bli att jämföra med "vårt" bidrag, "This is my life" med Anna Bergendahl. Jag vet fortfarande inte vad jag tycker. I min jakt på ett mer konkret tyckande så tittar jag tillslut på Anna Bergendahl på YouTube. Än en gång slår det mig hur absurd all hype runt Mello är.

Jag tittar, lyssnar, och tänker...

Är det här verkligen låten som var bäst?
Den låter som ett låångt intro. 


Kommentarer
Postat av: JK

Salem borde ha vunnit!

2010-05-19 @ 18:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0